top of page
  • Фото автораЦР ВФСТ | Україна

Черкаська організація ВФСТ "Україна" презентує...


Ірина Надюк | Наші останні досягнення вихованцями Черкаської ОДЮСШ "Олімпія" ГО ЧОФСТ "Україна", КЗ ШВСМ:

- 4th FIG ART WORLD CHALLENGE CUP Varna - BULGARIA, 27-30.05.2021

Ілля Ковтун - ДВА ЗОЛОТА (кінь-махи та бруси) Назар Чепурний - ЗОЛОТО (опорний стрибок)

- Cairo ART World Challenge Cup (Egypt), 03-06.06.2021

Ілля Ковтун:


- ТРИ ЗОЛОТА (вільні вправи, кінь-махи, поперечина);

- ДВІ БРОНЗИ (опорний стрибок та бруси)

Назар Чепурний:


- ЗОЛОТО (опорний стрибок)

- БРОНЗА (кінь-махи)

ОТЖЕ, за перші два свої дорослі Етапи Кубку Світу Ілля Ковтун здобув П'ЯТЬ ЗОЛОТИХ нагород та ДВІ БРОНЗИ, а Назар Чепурний - ДВА ЗОЛОТА та ОДНУ БРОНЗУ!


Ірина Надюк: «Для того, щоб чогось досягти, необхідно чимось жертвувати – така істина і в спорті, і в житті!»...


Спостерігаючи за її щоденною працею та здобутками, інакше як “залізною леді” її наврядчи можна назвати. Вона просто горить своєю роботою і змушує горіти разом із нею все своє оточення. Втім, в усій цій верениці безкінчених зборів, змагань і відряджень, наша співрозмовниця завжди залишається жінкою і люблячою мамою не лише для власної доньки, а й для своїх вихованців. Їй часто говорять зупинитися хоч на хвилинку, але як можна відпочивати, коли залишилось ще стільки нереалізованих планів?...


Найкращий відпочинок для Ірини Надюк – це…

Моя робота! У мене чимало сфер, де я задіяна наповну. Тому й життя у мене настільки різнобарвне, що для нудьги просто немає часу! Але, якщо потрібно трохи “перевести подих”, то для мене найкращий відпочинок – вільний час разом з моїми дітьми!


Ви тренуєте юніорську чоловічу збірну зі спортивної гімнастики. Багато хто сумнівався у тому, що жінка зможе вдало працювати з хлопцями. Однак результати засвідчують абсолютно протилежне. У чому секрет?


Усі сумнівалися, ніхто не вірив, крім мого оточення! Я до цього йшла своїми сходинками, крок за кроком й завжди та всюди вчилася, спостерігала та аналізувала. А секрет дуже простий: знати, чого хочеш, вміти бути самовідданою своїй справі життя, вірно ставити пріорітети, стабільна й залізна працьовитість, котра у мене від матері, та й розуму трохи від неї теж передалось, а також бажання йти, вести та разом з вихованцями навчатися! Не знаю, багато чого впливає на успіх – кожна мить є важливою.


Як мотивуєте своїх підопічних?


Завжди їх балую, від чого потім сама й страждаю. У мене є багато способів для мотивації, але вони – не для сторонніх очей


І на останок наше традиційне питання: якими якостями повинен володіти справжній чемпіон?


Мабуть, умінням усім жертвувати та абстрагуватися від усього, бути вірним тренеру та спільній справі, чути свого наставника й сприймати від нього всі настанови. Тренер ніколи в житті не нашкодить своєму вихованцю. Цю істину завжди потрібно тримати у голові.

1 просмотр0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page